10/21/2012

asdfghjklöä

HEPPATYTÖT TEHKÄÄ TÄMÄ!

millä tallilla käyn?: Jaatallilla
Paras heppa/poni?: poneista pommacci ja nalle ja heposista oliskohan salsa tai sherry? 
Onko hoitohevosta?:ei ole/jaatallilla ei oo hoitohevosia, mut vakkarit jokasella on :-)
Kauan olen ratsastanut?: 5 vuotta tuli täyteen jo :)


olenko menettänyt ikinä hevosystävääsi?: .....

MITÄ OLET TEHNYT

(x)mennyt ilman satulaa
(x ei hyppärillä tietenkää ikinä hypätä)hypännyt esteitä
(xx)hypännyt maastoesteitä
(xx)laukannut
(xx)ravannut
(x)olllut hevosen selässä
(x)uittanut hevosta
(x)mennyt puomeja
(x)tippunut
(x mähän oon lentäjän poika:>)lentänyt esteen yli
(xx)mennyt ilman jalustimia käyntiä,ravia ja laukkaa


(x)hypännyt vesimattoa




noniii tännekkin pitkästä aikaa kirjottelen :)

torstaina mulla oli tunti tietenkin, poni on reipastunu ihan hirveeesti, joka on tosi positiivinen asia ku 
ei tarvi enää niin hirveesti potkii etiäppäin. mulla on tää ratsastus alkaa kohta sujuu iha kohtalaisen hyvin, toki niitä korjauksia on vielä jonkin verran tehtävä, mutta suunta on ylöspäi :)

meillä oli tunnilla semmonen jännä tehtävä siis totaa että hypättiin este yks laukka-askel ja sitte sä olit "estelinjojen risteyksessä" sssitten oikeella ohjalla käännettiin kentän keskellä olevalle esteelle ja sitten se hypättiin ja sitten mentiin se sama "eka" este takasin päin.

mä yllätyin ihan hirveeesti kun jaana sano "tosi hyvä tie" mulla oli kakka laukka mut hyvä tie :)
ja sitte myöhemmin korjasin sen virheen mikä mulla oli nii poni tuli ihan huikeen hyväks oon tosi tyytyväinen

ja sain kuulla että nyt pommacilla tuoo yksi ihminen vaihtoi toiseen hevoseeen niin mulla olis sitten joskus ehkä mahiksii noihin valmennuksiin ja joskus me ehkä jossakin esteradalla näkyllään, mutta se on ihan ajatuspohjalla tämä juttu:)

oon menossa huomenna (maanantaina) 18-19 koulutunnille ja mulla ei oo ketään ratsua joten pelottaa vähän 
kyseinen tunti.. toivottovasti selviin :)) !!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti